Followers

Daisypath Wedding tickers

Saturday, December 10, 2011

baju melayu mohd.zamir~

assalammualaikum the beautiest.selamat pagi!

pagi ni hujan lebat sgt dekat Kuantan.oh,ya!saya berada di Kuantan bandar bersihku.haha~6 disember aritu saya dan zamir da pergi beli kain baju melayu taw.zamir bgtau saya masa die nak kluar dari bilik die.tibetibe ade pamphlet from Jakel masjid india.salesalesale ok.nasib baek saya da ada baju untuk nikah nnt.kalao x mesti seronok beli kaen kan.

ok.for all B2Bs.silelah anda semua menyerang Jakel.best sgt kalao dapat beli.berbaloibaloi.saya bila sampai rumah.teros saya suruh kawankawan nurse saya yg ade bunyikbunyik nak nikah pergi beli kaen tu.pakej die macam ni.

kain satin for bride
kain baju melayu for groom
samping for groom
(all hanya rm199)

gila xgila sgt la kan.HAHA.saya dan zamir beli kaen baju melayu untuk zamir SAHAJA da rm1++.kain satin for bride tu bukan murahmurah taw.nasib la saya sewa je baju nikah saya.hehe.so guys!cepat pergi beli.nak lagi akhir taun ni byk pulak sale kan.seronok taw beli tyme sale.jom layan gambargambar kami masa kain baju melayu hunting ni.


 snap by zamir at lrt pandan jaya.ok.abaikan tgn die dibawah ni k.


 kaen zamir dan baju saya.


 ok.budak botak dan kaennye.sile abaikan makcik yg tertonggeng di belakang itu ye.HAHA~


 
makan nasi ayam dulu.
kaen baju melayu zamir.off white.>.<

ari rabu tu saya tade pulak plan nak g memane.sebab selasa tu kami dah keluar bercinta tgk ombak rindu bagai.best gile ceritanye.terbaek!4 bintang!zamir pon kate best.sebab tu saya x expect langsong kami nak pergi manemane pada hari rabunye.kami plan nak pergi masjid india pada sabtunya.so zamir kol saya suh saya siapsiap untuk pergi masjid india.saya msj kak zila(nnt saya story ttg sape kak zila k!) untuk pinjam sekejap dress die.

 ok.rumah kak zila dekat dgn ampang waterfront je.lepas ambil baju, saya dan zamir teros park kereta dekat LRT pandan jaya.then naek lrt teros ke masjid india.

kenapa naek lrt?


kao try la naek kereta pergi masjid india tu.confirm saya yang naek lrt ni akan sampai dulu.bhahahaha.
huhu.ok.kami cari kaen xsampai setgh jam pon.sekejap je.pas makan teros balek.yes!settle satu hal lg.>.

2 comments:

shafiqah syed ismail said...

oke dah beli baju melayu!~ oke..oke.. hihihihi :)

jalan aku,hidup aku..kenapa itu said...

terima kasih sayang sudi teman kan i,rindu sayang nanti