Followers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, December 20, 2011

~cerita seram saya*

assalammualaikum kawankawan.sihat?

TAKOT.TAKOT.TAKOT.

kenape aiza?

malam tadi 20122011 lepas saya tgk Masterchef-cabaran, saya continue tgk serapah bulan madu.bhahaha.tajuk pon da boleyh buat haku gelak.OK.ceritanye macam seramseram sikit.tapi bab lagu die macam kelakar gile.saya dgn abang saya gelakgelak je bile tang lagu tu.huhu.ok.bukan tu yang takot.

bile abes ceritanye, semua orang pon masuk bilik.tapi saya macam ta ngantok lagi.so saya tgk tv sorangsorang.ok.BOSAN.masuk bilik.on9 kejap.pastu nak tido dah.ok.TIDO.punya la best tido siap mimpi tgh dating dgn zamir lg,tapi tibetibe ade orang ketiga.iaitu sudin bukan nama sebenar.haha.entry ini tiada kaitan dgn sudin mahupon zamir kesayangan saya itu.ok.mimpi tu menggambarkan saya sedang duduk bersama family saya dan juga zamir.then hp zamir bunyik.so mmg keje haku yg angkat kol die kalo kami bersama.tapayah nak cakap haku queen control la kan.HAHA.nak di jadikan cerita, ruperupenye sudin yg kol.tp bukan nak ckp dgn zamir.tp nak ckp dgn saya.OH!saya pon ape lagi.angin la satu badan.da la kol hp bakal hubby saya.ade hati nak ngorat saya.ceh!budget kao cantek sgt la aiza.haha.

masa saya tgh mimpi dan tido itu.hidung pengesan saya ni tibetibe sgt peka dgn satu bau.oh!ok.teros terjaga bulat biji mata.ok.da start takot!heart rate pon da tachycardia.kalao check blood pressure saya confirm tinggi mendadak.saya teros ambil hp dan tgk time.ok.2:30am.lagi menambahkan suasana takot itu.saya teros kol zamir.nasib baek zamir angkat.sebenarnye rse macam tanak kol.sebab takot ganggu tido die pulak.tp no choice.sorry syg.zamir angkat.Alhamdulillah!suara zamir sgt segar.xde tandatanda yg saya mengganggu pon.nasib baek.ok.cerite kat die sipisipi.tak details lagi.sebab orgorg tua kate bende camtu jgn tegor.huhu.

zamir da macam suspicious da suroh saya cerite details.oh!no.no.no.taboleyh sebab saya yg kne menghadapi ni.lepas tu try to alihkan ketakutan saya itu.kami pon borakborak kejap.baru nak hilang rse takot tibetibe.BEDEBUK!.apebende pulak yg jatuh tu.wuwuwuwuwu~saya da takot sgt teros pergi ketuk pintu bilik emak.

"mak!mak!mak!" sambil ketuk bilik mak dgn abah.haha.tibetibe rse macam tyme kecikkecik dulu.bhahahaha~

ok.mak bukak.lepas tu saya teros btao mak yg saya takot dan teros ajak mak tido dgn saya.HAHA.lagi lawak haku ni.mak ambil bantal dan selimot masuk bilik saya lalu berkata.

"da besar panjang nak berlaki pon takot lagi"


pap!tepek kat batang hidong saya sekali.HAHA.ok.fine.takesah.janji mak da ade kat sebelah.hoyeee!kesian mak taboleyh tido lepas tu sebab saya tido pasang lampu tido.mak taboleyh tido terangterang.huhu.before saya tido tu saya ambil wudhu' dulu.at last kami tido jugak sampai la suboh si kecil qistina ketok pintu bilik saya memanggil opahnya iaitu mak saya.ok.lepas tu haku dengar abg haku gelak kuatkuat.tao dah.gelak kat saya la tu kn.takpetakpe.huhu.

ok.guys!nak taw ape yg buat saya takot sgt tu sampai tamalu ajak mak tido dgn saya?act.mase saya tgh tido tu hidong saya teros terfokus bau yg sangat wangi.sangat sangat sangat wangi ok.macam bunga melur pon ade.macam air mawar pon ade.seram tak kao jah?kalao kao yg kena.kao panggil mak kao tido sekali tak?bhahaha.ok.the end.


sumber gambar from mr google~

 
p/s:moral value of dis story are ajaklah mak anda tido dgn anda setiap kali anda takot.HAHA.confirm abah kao halao kao dari rumah bile cukup 3kali kao buat bende yg sama.huhu~peace.

No comments: