Followers

Daisypath Wedding tickers

Saturday, December 10, 2011

saya telah pergi CAREER DAY!yeay!

salam kawankawan.hai.

jom kite story ape yg saya dah buat semalam nak?tanak xpe.saya cerita sorangsorang.wuwuwuwu~
ok.semalam saya da berjaya menghadirkan diri saya ke CAREER DAY.act the career day tu di anjurkan oleh kolej saya.memandangkan kami student sem 9 akan menamatkan belajar pada minggu hadapan.


oh.nak tau tak?sebenarnye saya tanak pon dtg career day tu.boley pulak macam tu kan?haha.tapi last minute saya pergi juga.ta rugi taw saya pergi.best!

apa yang seronok sgt aiza?

seronok sebab saya dpt form dari beberapa tempat untuk kerja.doakan saya dapat ye kawankawan.lagi bertambah best sebab saya dapat teddy bear!

 comel kan beg orange yg belakang tu.act saya nak beg tu jugak.tapi taboleyh amek dua la sayang.hoh0~



cik misi yang baru bangun tido teros mandi pergi kolej.ok.saya kat kolej.bukan dekat clubbing.>.<

p/s:saya happy sebab dah nak abes blaja.counting the days!

No comments: