Followers

Daisypath Wedding tickers

Sunday, December 18, 2011

baju awak bukan baju kite~

salam kawan kawan the beauty peeps!

oh.tajuk pon da macam budakbudak jeles tadapat barang kn.bhahaha.

haah.10122011 saya bersamasama mak abah dan juga zamir telah pergi menghantar kaen baju melayu mohd zamir ke kedai favourite abah mase mudamuda dulu.sekarang pon abah muda lagi.cuma da tabanyak gigi je.ok tukar.kedai favourite abah mase banyak gigi dulu.HAHA~

kenapa tempah dekat Kuantan?kenapa tak tempah dekat Kedah or Perak(tempat zamir)?

ok.macam ni.saya ingin memudahkan zamir dan keluarga.apakata kite kurangkan beban pihak lelaki kan.dengan dia yg tgh mnyiapkan research dan klinik bagai.so saya encourage dia untuk tempah je dekat Kuantan memandangkan saya pon tgh free baru abes study dan mungkin saya akan bekerja di Kuantan buat sementara waktu ini InsyaALLAH~

saya boleh ambil dan simpan dan iron dan bagi je dekat die bile tiba waktunya nnt.senang kn.tapayah die nak bawa dari perak/kedah nnt.dengan bkedotkedot.kne coklat ke hape ke.rosak baju mak jemah nnt.mahal ok.lepas tu effort kami untuk beli kaen tu kat masjid india sgt saya appreciate.haku tibetibe terfikir kenape ta pergi je dekat jakel yg berdekatan.haha.takpetakpe.pengalaman itu sgt berharga.ok dah!

baju saya?

baju awak tu tapayah mngadengade nak tempah sgt la aiza.HAHA.haah.saya ta tempah pon baju nikah.org kate baju nikah tu kenangan.tapayah nak kenangan sgt la kn.huhu.ok.


 encik emak dgn muka excitednye~

 kedai ini berada di tingkat 1 selepas ground floor betolbetol depan escalator predator.masa kami mulemule sampai depan kedai tu kebetulan tokey tu tgh dodok dekat depan kedai tu.dia nampak abah dia teros angkat tgn.dalam hati kate mintakmintak la dapat diskaun sikit.huhuu~

 mak dan abah


 nampak tak ketinggian zamir yg melampao lampao itu


 encik tokey yg sgt murah hati dan byk cakap.huhu.friendly.bagus!


 ukur uncle jgn xukur.


 design baju melayu zamir.senang.tapayah nak mane butang baju melayu abg pah.bhahaha~


 cendol qais~


 i heart him~


ok.boleyh pulak jumpa kerani abah mase kat sekolah.anak die 5A taw.syg berapa A?HAHA~

OK.alhamdulillah settle lagi satu benda.lepas ni boleyh duduk diam tayah fikir pape lg.tggu bulan 2/3 untuk settlekan borangborang penting.lepas settle borang baru bermakna weddings prep whatsoever.bye all!




No comments: