Followers

Wednesday, January 4, 2012

sayang kamu selamanya~euwww.

assalammualaikum.and hai all readers!

petang yang indah dgn bunyi burungburung lagi.mmg pakej lengkap untuk menulis blog dgn aman damai.Alhamdulillah kita di beri kesempatan untuk hidup aman damai sebegini.cuba bayangkan bagaimana keadaannya semasa pemerintahan jepun dulu.scary wuyo0!bilebile mase je bom gugur.bilebile mase je kao kne tangkap dgn diorang untuk jadi geisha diorang.haih!tabaek taw melalut sampai ke situ.

ok.sebelum tu.Alhamdulillah.syukur sebab selesai lg satu perkara di mana bakal hubby dah pun memasukkan duit hantaran ke dalam akaun maybank saya.itu bermaksud saya sudahpon bergelar orang kaya baru.bhahahaha~takde la.tipu je.

berapa jumlah duit hantaran itu wahai aiza?


disini tidak perlulah saya berkongsi jumlahnya kerana saya rasa tidak bagus juga untuk berkongsi nilai duit hantaran.kerana bagi saya isu duit hantaran ini adalah isu yg sgt SENSITIF ye anak anak.ye.bagi saya la.bagi anda mungkin tidak.hee.selalu makcikmakcik suke tanye.


"anak kao berape ribu jah?"


amboi soalan.jgn macam tu.jgn macam tu ok.
lepas tu bile da taw.

"haish,kalao aku.aku mintak beriburiburiburibu."

amboi.makcik.byknye.tabaek taw.huhu.sepatotnye sebegini.


"alhamdulillah,kahwin jugak anak kao jah ye.semoga die bahagia sampai ke syurga la ye jah.amin"


haa.macam tu kan lagi nice kan.huhu.haah ye.wujud jugak la drama air mata berkaitan isu duit hantaran ni sbnrnya.tp macam biase kite perlu sentiasa take a thing as simple as u can.mana ade parents yg ta sayang anaknye kan.nak lagi kalao kao sorang je gugurl dalam family.so nilai tu mungkin macam rase nak naek gatalgatal je kat badan kan.bhahaha.bagi saya la.bagi org laen maybe ta gatal.HAHA.kbai!


auch!tabaek taw seksi macam tu.
 

No comments:

There was an error in this gadget