Followers

Daisypath Wedding tickers

Saturday, January 7, 2012

koleksi anggun POH KONG

salam all readers and all gojes B2Bs!

jom jadi materialistik sekejap nak?semalam dah story tentang cincin.harini cincin lg.lepas ni insyaALLAH cincin jugak.kahkah~
sebenarnya nak share dgn B2Bs yg belum beli jewellery.so boleyh la kalao nak tgktgk koleksi anggun by Poh Kong ni.

kenapa saya suka koleksi anggun Poh Kong?

 

sebab die takde batu dan taperlu risao tentang batu tercicir or whatsoever la.memang ukiran bunga tu sgt gojes.saya takde la terer tentang emasemas ni.taminat sgt sebenanrnye.tapi sebab nak kawen.kena la teliti jugak pilih yg terbaek kan.terbaek terbaek jugak.tapi fikir la juga tentang kemampuan bakal hubby.big smile!

sebenarnya zamir nak bagi saya rantai leher untuk upacara batal air sembahyang.tapi bile fikir semula..

"Tomok dgn Ayu yg gojes tu pon kahwin bagi cincin.so siapalah saya yg nak minta bukanbukan kan."

memandangkan kami pasangan muda,so byk lagi duit akan dgunakan untuk selepas berkahwin kankan?
itupon da sgtsgt terima kasih dekat zamir sebab dia da beli 3 bentuk cincin untuk saya.cincin merisik.cincin bertunang.dan last cincin untuk upacara batal air sembahyang.terima kasih sayang!lepas ni 20tahun tamintak cincin dah k!janji!

dari dulu lagi saya suke tgk design2 anggun ni.memang cantek.terpikat.die ade 2 collection kalao saya tasilap la.satu orchid collection.satu lagi bunga raya collection.

 orchid collection

 bunga raya collection

 *pengsan

 suke!

 simple

 awesome ok

 ni cincin mak datin je pakai kot.>.<

oh.yg ni bukan koleksi anggun.tp saje sukesuke.huhu.comeyl kan?

rasanya koleksi anggun ni macam lama sikit kot.orang kate out of date kot.tp saya ok je.janji kite suke.pasangan kite pon suke.act design cincin kahwin saya ade di antara cincincincin di atas.dan sekarang selamat berada di simpanan bakal abah.

masa nak pilih cincin kahwin ni.zamir banyak kali tanya.."yang,u tanak tgk rantai ke?jom la tgk dulu"

saya.."u duduk sini diamdiam.u ke i yg nak pakai?kite beli cincin je.boleyh turun kat anak cucu nnt"hehe.bunga setepek kat atas cincin tu kan.adorable betul.

act mase kami pilihpilih tu promoter yg layan kami sgt friendly.siap bagi kami minum sambil pilih cincin.zamir tamalu mintak lagi satu air kotak.haish.at last masa nak byr.die cakap "saya pon islam ma"aiyo!seriously die cina jati taw.pakai pon skirt pendek cantek ok.haku laju je tanya "family ok ke?"die jawab dgn muka sedeyh "family da tanak terima"oh,sgt pity la itu amoi.zamir da tolak kaki saya kat bawah tu.bhahahaha.mulut capoi.zamir kate "nape tanye die camtu?sian la die mesti sedeyh bile u tanye die mcm tu.haish!"

da bile keluar kedai tu start la fikir kesian die.macam mane die nak hidup.macam mane kalao die kembali ke agama asal die sebab die macam xde yg bimbing betolbetol.lagi satu die masuk islam jugak bukan sebab lelaki.oh!Ya ALLAH!Kau lindungi la amoi tu.saya siap kate kat zamir "yang,tanak bagi nombor telefon kite kat die ke.at least kalao die ade masalah die boleyh mintak tolong kte.wah!"zamir kate "mungkin kite boleyh bg kat die nombor telefon pejabat agama yg die boleyh rujuk."kami EMPATHY ok.huhu.ok.abes cerita.

Ya Allah.Kau prmudahkan segala urusan perkahwinan kami.Kau tetapkan hati kami untuk menyayangi antara satu sama lain.Kau lindungi kami dari segala kesulitan.Kau lindungi kedua ibubapa kami dan berikan kesihatan yang baik kepada mereka.amin~

1 comment:

dhiera zainudin said...

untuk batal air sembahyang, tunang kite pun nak bagi rantai! kite ok je~