Followers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, November 29, 2011

the curtain

assalammualaikum kawankawan pretty!hai..

harini saya nak share experience the curtain hunting with mak n abah.HAHA.belom pape kite gelak dulu ok.huhu.ok.ari sabtu lepas 26112011 kami pergi la hunting curtain.pusing banyak kedai tu.nak cari curtain yang ikot tema la kekonon.ok.mulemule kite pergi makan dulu dekat RR dekat bandar Kuantan lama tu.dalam pada tu mata dok ternampak satu kedai ni.die jual cadarcadar and curtaicurtain.so lepas makan teros masuk.ade la 2 3 yg bekenan.

tapi mase tu macam sombong takena tempat.kate nak pergi tgk kedai laen dulu.ok.ajak abah pergi Alamoda pulak.dekat Alamoda byk designdesign curtain.diorang pon ambil tempahan jugak.so mak kate kalao curtain untuk bilik saya mungkin kite boleyh tempah teros je dekat Alamoda kan.bukan byk pon.simplesimple sudah syg.;p even dekat Alamoda tu byk pilihan tapi takde yg sesuai dengan jiwa saya dan mak.ade la kakak promoter yang muda cantek tu suggestkan satu curtain ni.warne die putih hitam.w0oo.cantek mmg cantek tapi..




ha.macam ni la lebeyh kurang.cantek kan?


tapi act rumah saya sudahpon di cat dengan warna pink grey.so tibetibe curtain black n white.ha.apecite kan?tak ke gelap xde mase depan rumah saya tu nnt.HAHA.


  lebeyh kurang macam ni la kan.

so kami tanak la curtain black n white tu kan.the price also not reasonable la kawankawan.almost rm3k.oh!banyak lagi bende laen nak settlekan kan selain curtain.so saya dan mak decide untuk mencari curtain laen yg lebeyh reasonable.act saya suke curtain yg bungabunga.haa.macam ni.sejuk hati melihatnye.



  ha.ni baru sejuk sikit hati melihatnye.haha.

the price pon berbaloibaloi.siap boleyh beli the rendarenda and also kaen jersi untuk buat macam mane tah my mum punye idea.so settle bab curtain.nnt dah siap kite samesame tgk hasilnye k.>.







ps:almost 13days je lagi saya nak abes blaja.oh!xsabar.

No comments: