Followers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, November 24, 2011

oh!resultku..

Asslamualaikum kawankawan cantek tertarek kao memang debo0m!HAHA.over mak.

quick update!jap lagi zamir tibetibe nak datang ajak dinner.oh!saya langsung xduga pon die nak datang mlm ni.sebab tadi die kate die sangat penat.so saya tanak kacao die tido.so saya pon buat la kerjakerja saya.mandi.basuh baju.masak sardin.masak nasi.untuk makan malam ni.tapi japgi die call ajak makan malam.ok sayang.i will siapsiap jugak untuk u!haha.sile jgn muntah ok.


pon boleyh lah sardin kan.

 



oh ya!act sekarang ni saya xhappy pon.kecut perut.worry.rase ta best langsong.rase nak nangis.alhamdulillah lepas solat asar tadi ade sedikit reda perasaan saya ni.kenape.kenape.kenape.kan.


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<


>.<

result semester 9 saya akan release esok.ohsem!tasuke sangat.sebab saya tanak CGPA saya jatuh lagi.sebab saya rase confirm akan jatuh.saya nak DEAN!tolonglah dapat 4flat esok.bhahahaha.gile scary punye permintaan.tapi konfirm tadapat.hoh!sedeyh.apenak jadi dgn saya kalo xdapat dean.oh!stress.

gedik sgt pulak patricknye.haha.

okbai kawankawan cantek tertarek kao memang debo0m!HAHA.

No comments: