Followers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, November 8, 2011

RESUME OH RESUME~

Assalammualaikum kawankawan pretty!hai!

oh,ye!dah lewat malam pon.tapi saya still xtido lagi sebab rakan samesame sponsor saya dah bising2 berbunyi2 je kat telinga saya.

"aiza,ko dah cari belom resume tu?ayah aku dah bising suruh hantar cepat"

haku dengan selambek dek kunyah2 bolabola sambil baca soalan2 LJM.

"belom,aku sibok maen bunge api raye baru ni"bhahahaha..

Jesi bengang je dgn haku.HAHA.so sorry sayang.so saya dah promise dgn die untuk berjage malam ni untuk siapkan resume saya.esok die akan copy mungkin.ohsem!nasib baek haku syg ko Jesi!HAHA.

oh!cerita tentang Jesi.saya jumpa Jesi mase mudemude dulu la.tahun pertama kami as a student nurses.mase tu ada perjumpaan untuk kamikami yg lepas interview by Nursing Department. so kamikami yg lepas ni need to go to Kuok Foundation pula untuk di interview by their respective staff.so memang ade perjumpaan la kan.saya pon masuk AnR.saya nampak sorang budak india ni.

"kak,kat mane tempat blablabla(lupe)"

sekali kakak saya panggil si Jesi tu.padahal saya tua setahun daripada beliao.bhahaha.
then kami pon pergi la Kuok Foundation untuk berjuang mendapatkan sponsorship.Alhamdulillah!saya dan Jesi dapat sponsor by Kuok Foundation untuk 3 tahun kami study ni.A VERY BIG TQ TO KUOK FOUNDATION!JASAMU TIDAK TERBALAS!big smile to Kuok Foundation!

ok.SCARY pulak saya tgk kucing ni smile.HAHA~

so sepanjang 3tahun kami study.Jesi dan saya bukanlah classmates.bile tyme result release and tyme anything we want talk about our sponsorship contohnye seperti bile duit nak masuk?haha.kami akan bercommunicate.

nak dpendekkan cerite.saya dan Jesi telahpon berpakat untuk bekerja sekali.so inilah usaha kami untuk menjadi JOB HUNTING xlama lagi.doakan kami dapat kerja ok!thanx kawankawan pretty!

ok.ni la Jesi dan saya di awal perkenalan kami di Kuok Foundation.(saya macam gemox je)


ok.bye!esok ade kelas.sweet dream.


oh!nak jugak paripari macam ni tyme tido.eheh.takdetakde.cepat baca doa tido aiza!

No comments: