Followers

Daisypath Wedding tickers

Friday, November 25, 2011

result sem 9!

salam kawankawan cantek tertarek!>.<

oh!sekarang saya berada d Kuantan tanah airku.HAHA.saya dapat cuti untuk awal Muharram ni kan.3 hari.ok sgt.act the plan saya nak balik dgn zamir.but last minutes zamir tibetibe kena pergi conference dekat Shah Alam selama 2 hari sampai hari sabtu.so saya pon balik sorang dulu.the zamir akan sampai ptg sikit kot.sebab katenye conference tu akan abes ptg ni.oh!selamat sampai ye sayang.

ok.berbalik kepada cerita tentang saya yang kecut perot nak hambek result sem 9 kan.lepas abes paper TRIAL LJM 14 semalam saya pon dah peningpening kepala.even soalan tu rase macam pernah buat tapi still berkerutkerut gak paleotak nak menjawabnye jah oi.(Alhamdulillah mak dapat 77)lulus!happy!.then nak masuk another class 10.30am.still ade lagi 30 minutes b4 the class will start.so saya pon ajak la kawankawan cantek saya pergi ambil result.semangat kao jah!HAHA.ok bila sampai depan exam department.punye la ramai kawankawan batch saya.ade yang dah ambil pon.ade yg happy.ade yg stress.HAHA.ade jugak yg xde perasaan.saya pulak rase macam redha je la ape nak dapat.nak buat macam mane kan.dalam hati just berdoa kat Tuhan.Ya Allah.permudahkan segalanye.aku tanak sedih!tolong Ya Allah!


 
ok.rilex bernard.


lepas tu awalawal lagi warning kawankawan cantek tolonglah jgn tanye saya dapat berape.HAHA.sebab saya dah risau sgt bile tgk PC pon dapat C.omaiGod.omaiGod.so bile sampai turn saya.saya bagi jela ID kat kakak yg uruskan tu.hati da bdebardebar macam apetah.ok.saya tandatangan kat nama result da depan mata tapi tanak pandang lagi.ambil je.teros keluar.mase saya melintas kawankawan cantek yg tgh beratur panjang tu.ade jugak la terdgr2 suaresuare sumbang dan nakal.kak aiza konfirm dapat A!byk la korang punye A.

ok bile sampai kat luar saya tgk je slip tu.telektelek je kan.tanak bagi hati ni terkejot sgt kalo dapat terok.saya tapandang ape da.juz tgk yg bawah sekali je.CGPA saya.wo0!nampak macam tak mengecewakan je.HAHA.da excited da nak bukak tu!ok bukak dgn rakusnye.and Alhamdulillah CGPA saya maintain dean!huh!penat sungguh memikir malam tadi kan.


Alhamdulillah!Alhamdulillah!Alhamdulillah!




 sweet sgt die ni.

syukur Ya ALLAH.saya jumpa Kalai.teros pelok die.bhahaha.excited nak mampos da gamoknye kamu ni aiza.teros call mak dan zamir.diorang pon happy!ok.dah.abes cite.HAHA.


ok.harini nak pergi langsir hunting dgn mak abah dekat Kuantan bandar bersih.bye!

No comments: