Followers

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, November 16, 2011

OV oh OV!

assalammualaikum kawankawan pretty!hai.

oh!semalam saya telah selesai menjawab paper TRIAL LJM 10.wah,dah sepuloh la!countdown.6 paper more.lepas tu boley fokus untuk cari kerja dan preparation untuk majlis saya insyaALLAH.

sebelum ni saya da settlekan juga beberapa hal yg mampu saya settlekan bersamasama zamir yg sgt saya sayang.wah!Alhamdulillah.

hari khamis yang lepas kami ada appointment dgn OV kami.mulanye saya igt nak pergi sorang je.sbb OV tu perempuan.so xde masalah untuk saya berjumpa dgn kakak tu.nak lagi kakak tu xjaoh pon dgn saya.kami da setuju nak jumpa dekat jj balakong je.tapi memandangkan zamir sgt protective dan risao xtentu pasal.(HAHA,sorry sayang)lagi satu,saya dengan niat tanak susahkan die.so saya decide nak pergi sorang jugak.tapi die ta setuju.die rushing jugak dari sg buloh ke cheras.oh.terharu gile.thanx sayang.

but last minute akak tu cancelkan.katanye ade hal urgent.HAHA.so untuk tanak bagi zamir hot.saya ajak jugak zamir pergi jj balakong.sebab dekat jj balakong tu ade satu tempat yang zamir sgt suke.jom kite tengok ape yang beliao suke.

 suke la tu kan?ok.die ade senyum.

 picitpicit badan die wahai encik kerusi.bagi die suke.

oh.yang sorang ni pon sampai xsempatsempat nak tukar baju taw.

ok.sambung ceritenye semule.lepas zamir dah happy dapat hilangkan lenguhlenguh badan die.kami pon sajesaje la nak pergi tengok perfume.sekali bukan tengok je.melayang jugak la duit kami.tapi takpe.settle dah bab perfume.so sekarang ni zamir dah settle hantaran untuk saya.saya je belum lg.lagi 1 barang untuk zamir yang saya sayang ni.okbai!


No comments: