Followers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, November 29, 2011

~homestay.

assalamualaikum.hai kawankawan jelita ayu sekalian alam.

lets talk about homestay.ok.Alhamdulillah.mak saya da pon settlekan bab homestay untuk family zamir.its wasnt act homestay but my neighbour's house yang sgt besar.cantek dan bungalow tu jah oi.HAHA.riak pulak haku.act the makcik sangatsangat baek hati untuk tumpangkan rumah beliao.katenye rumah die xde sape pon.so muat je untuk 30 org.lgpon dekat je dgn rumah saya ni.selang 3buah rumah je.sangat senang.semoga ALLAH murahkan rezeki makcik!sayang makcik.HAHA.tibetibe.act she's not my makcik.juz rakan mak saya.tapi die sgt baek hati untuk tumpangkan rumah die kan.

macam mana boleyh makcik tu offer kan?

the story macam ni.mak saya mintak tolong rakan die untuk membuat langsir rumah.then diorang pon(2orang) datang rumah saya untuk mngukur tingkap pintu bagai.then mak saya pon tanya diorang either they know about any homestay that we can choose for the groom side.n also for kakak sulung saya yang akan memerlukan 1 buah rumah untuk mnyiapkan kekkek untuk my wedding nnt.


so the two makcik offer pulak rumah diorang.PULAK KAN?huhu.tp Alhamdulillah.saya sgt setuju.senang.byk kelebihan which kami dah jimat duit untuk homestay.but i think we also need to give the makcik sikit la.takkan kao ni kejam sgt jah oi.HAHA.dont worry.im professional.saya empathy.bhahaha.

ok!
A BIG THANK YOU TO MAKCIK!
nah!aiza kasi bunga cantek!



ok.sgt cantek bunga ini.

No comments: