Followers

Daisypath Wedding tickers

Saturday, November 5, 2011

welcome back aiza!





oh!assalammualaikum kawankawan pretty sekalian!

orang macam saya ni pon ade kan?HAHA.takpetakpe.one and half year saya biarkan blog ini tanpa penghuni kan.ohsem!takpetakpe.saya nak come back.seriously.mmg bz giler nak abeskan belajar ni.3tahun rase macam lama.tapi sebenarnye hakikat hanya kamikami jururawat pelatih sahaja yang tahu.dan dalam setahun lebih yang saya tinggalkan ini sgt2 banyak perkara yang berlaku dalam hidup saya.

HAHA!



and also the one thing.i will move to another new phase in my life.winkwink~gedik x kite?ooooo00.takpasalpasal.
ok la.jomjom kite wish Aidiladha nak x?nak x?jom!


wah!sgt comel lembulembu ini.NAK SATU BOLEH X?



ALHAMDULILLAH!Allah masih mberi saya dan orangorang yang saya sayangi peluang untuk menyambut Hari Raya Qurban.tahun ini saya dapat cuti 3hari.so saya pulang ke kg halaman di kuantan pahang.oh ye.saya hanya bertiga.saya.mak dan abah.abang saya telahpon pulang ke kg kakak ipar saya.dungun terengganu.




ok ok.kawankawan pretty.saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA QURBAN!selamat tengok lembu guys!HAHA.bye!










p/s:raya ni last saya raye sorang.oh!sgt rindu die.

No comments: