Followers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, November 17, 2011

the things!~~~

Assalammualaikum.hai pretty pretty!
malam ni tibetibe rasa macam nak cerita ttg majlis merisik yang telah pon selamat pada 25092012 yang lepas
HAHA.da almost 2 months pon.sengal la aiza~
ALHAMDULILLAH!
oh,ye!mesti ramai yang ingat kami bertunang kan.
kami tak bertunang.family zamir datang merisik saje.

kenapa xbuat majlis bertunang je teros?kan biasa orang merisik teros bertunang je?

oh.kenapa.kami mmg da plan untuk bertunang pada hari akad nikah kami teros.jimat.

kenapa macam tu ye?

sebab sekarang ni majlis btunang biase org buat pelamin,pakai cantekcantek bagai kan.da macam majlis kahwin pon.so saya tanak la.saya study pon lagi kan.so apekate saya cadangkan buat majlis bertunang tyme akad nikah.so hantaran kalao nak hentam berape puluh ratus dulang pon boleyh kan?
HAHAHA~
same je kan.membazir juge disitu.xde beza.tp xpe.at least saya da kurangkan kos pelamin dan baju cantekcantek tu.

so,abah zamir decided nak datang Kuantan pada 25092012.actually,25 aribulan tu birthday mak zamir aka matron mariani.wooo.takotnye dgn matron.
dan hari itu juga merupakan hari persaraan mak zamir juge.
zamir muke super excited mase abahnye tetapkan tarikh tuk dtg rumah saya tu.
die kate abah xbgtau die pape pon before tu.tp abah bgtau saya.ha.kao ade syg?bhahaha... 

mulanye abah zamir kate diorang nak dtg berdua je.yela.merisik kan untuk family kenalkenal je kan.
tapi bile da dekatdekat tarikh saya di inform yang diorang dtg 4 kereta.
ha!ape yg berlaku.
lepastu mak zamir pulak bgtau diorang bawa buah 4 bakul.
oh!lagi ape yg berlaku.
so saya dgn mak pon pening jugak fikir ttg buah 4 bakul tu.mak suggest kite buat jugak la sikit barangbarang.saje je kan.sukesuke.gedikgedik.HAHA~

oh!ini the things from zamir's side: sorry the quality gambar kureng untuk pic the things from his side. sbb batery fon canggih dah empty.so ambil gune phone sahaja.sedih!

 four types of fruits!

the grapes

 the cikus.huhu~

 the oranges~act isi die macam buah limau barley.warne merah.

the pear    
 oh.ini adalah sirih last minutes done by my mak de.syarat je la kan.>.<


ok.ini pula the things from my side to zamir yang sgt saya syg.wah!sile muntah ye kawankawan pretty sekalian:
 
 semua ni saya dan mak yg buat ok.

 handkerchief.

 the fruits~

 the dotdotdot.done by me,syaz n mak!

oh.ini hanya 5 ketul.kedekut x saya?HAHA.

dan the things from me to zamir adalah barangbarang dimana kepunyaan abg saya ketika dia berkahwinan dulu.the rendarenda.the butterfly.th bekas telur act.the handkerchief also.ade la 2 3 barang yang kami beli.contohnye seperti bakul, plastik balut dotdotdot tu.sampahsarap wane putih yg saya letak dalam bakul tu.abes jugak la dalam seratus dua kan.bhahahaha~sabar je la mak ni nyah oi.

No comments: